instant fap
NaslovnicaVijestiBiH

ZVAO SE ALEN ŠEHOVIĆ: Tragična sudbina dječaka sa ratne fotografije

ZVAO SE ALEN ŠEHOVIĆ: Tragična sudbina dječaka sa ratne fotografije

Kovačevićeva fotografija dječaka iz opkoljenog Sarajeva obučenog u majicu sa likom Mikija Mausa, koji u ruci drži pušku, postala je jedan od najprepoznatljivijih simbola četvorogodišnje opsade

alen1

„Miki Maus!

Ovo mi je jedna od najdražih ratnih fotki, jedva da sam i poznavao Alena, vidjeli smo se tri puta a imao sam osjećaj da se znamo čtavu vječost i jako je uveseljavao moj žvot. Posljednji susret je bio u avgustu u Holiday Innu gdje je počeo raditi na filmu za Probu i neke Italijane. Naravno da me slučajni susret jako obradovao, znajući da bi uskoro trebala biti izložba ‘Djeca u ratu’ i naravno, on kao glavna zvijezda. Nažalost, ubrzo nakon toga je stradao u saobraćajnoj nesreći“, napisao je sarajevski fotograf Milomir Kovačević Strašni na svom Facebook profilu.

Kovačevićeva fotografija dječaka iz opkoljenog Sarajeva obučenog u majicu sa likom Mikija Mausa, koji u ruci drži pušku, postala je jedan od najprepoznatljivijih simbola četvorogodišnje opsade.

Dječak sa fotografije zvao se Alen Šehović. Tridesetdvogodišnji Šehović poginuo je u novembru prošle godine u saobraćajnoj nesreći – u njegov moped zabio se svojim automobilom pijani vozač, koji je zatim pobjegao sa mjesta stravične nesreće.

Nesreću je skrivio Admir Čorbo, pripadnik Granične policije BiH. Iako je osumnjičen da je počinio teška krivična djela protiv sigurnosti javnog prometa i neukazivanje pomoći osobi povrijeđenoj u saobraćajnoj nesreći, a utvrđeno je i da je u momentu nesreće bio pod dejstvom alkohola, Čorbo je ubrzo nakon hapšenja pušten na slobodu odlukom Kantonalnog suda u Sarajevu.

Nakon Alenove smrti, njegovi prijatelji osnovali su na Facebooku grupu „Pravda za Alena“ putem koje ukazuju na postupke nemarnih vozača koji svakodnevno siju smrt na bosanskohercegovačkim cestama, a ujedno traže oštrije sankcije i odlučnije djelovanje bh. pravosuđa u ovakvim slučajevima. (M.R.)

KOMENTARI