Svi ponuđeni primjerci obojeni su bojom koju u Audiju nazivaju po japanskoj stazi Suzuka, a pored novih karbonskih karoserijskih komponenti koje su zadužene za maksimalno prijanjanje pri velikim brzinama u odjelu Audi Sport pobrinuli su se za temeljitu “dijetu“ nakon koje je R8 Competition znatno lakši u odnosu na model iz kojeg je nastao. Samo na 20-inčnim felgama koje su “posuđene“ s modela R8 GT4 automobil je izgubio 12 kilograma.
Nije bilo potrebe da se dodatno povećava potencijal 5,2-litarskog V10 motora koji raspolaže sa 610 konjskih snaga i 560 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je u ovom slučaju dovoljno za 315 km/h.
Bez obzira na jasnu fokusiranost prema performansama na stazi, čemu doprinosi i višestruko podesiv ovjes i kapacitetnije kočnice, R8 Competition i dalje je izvrsno opremljen automobil (zaključno s vrhunskim audio-sistemom Bang&Olufsen i 13 zvučnika) čija je putnička kabina obložena kombinacijom kože, alkantare i karbona.
Cijena u koju je uračunat i ekskluzivitet paketa: 237.350 dolara.
KOMENTARI