instant fap

Konzervirano i zamrznuto voće i povrće jednako zdravo kao i svježe

Konzervirano i zamrznuto voće i povrće jednako zdravo kao i svježe

Uzimanje zdrave, uravnotežene ishrane je važno kako bi se spriječila pojava nekih oboljenja. Nažalost, konzumiranje zdrave hrane često se smatra luksuzom, a u tu grupu ubrajamo svježe proizvode, hranu s visokom koncentracijom antioksidanasa kao što je primjerice bobičasto voće, te kvalitetne izvore proteina poput govedine i morskih plodova.

Jedan od vrlo raširenih mitova jeste da voće i povrće koje je konzervirano i zamrznuto i nije toliko zdravo kao što su to svježi, organski proizvodi.

Mnogi ljudi, posebno u urbanim sredinama, nisu navikli kupovati svježe proizvode na pijacama i kvalitetnim supermarketima. Prerađeno meso i hrana napravljena na bazi rafiniranog škroba često je dosta pristupačnija i vrlo često jeftinija.

Međutim, najnovija istraživanja pokazuju da konzervirani ili smrznuti proizvodi mogu biti dio zdrave dijete. Analiza istraživača na Državnom univerzitetu Michigan nedavno je pokazala da konzervirano i smrznuto voće i povrće sadrže gotovo istu količinu hranljivih materija kao i svježe namirnice. Ovi nalazi objavljeni su u American Journal of Lifestyle Medicine.

Zapravo, ovo istraživanje je otkrilo da smrznuti paradajz sadrži čak veći nivo vitamina B, vitamina E i karotenoida od svježeg. Što se tiče konzerviranog graha i ostalih mahunarki, vlakna postaju rastvorljivija u procesu konzerviranja u odnosu na grah koji nije konzerviran.

Konzervirani i smrznuti proizvodi mogu se skladištiti daleko duže od svježih proizvoda, što eliminira mogućnost kvarenja. Cijena vansezonskog voća i povrća će tokom godine varirati, dok će cijene zamrznutih proizvoda ostati uglavnom stabilne.

Odrasli bi u svoj režim prehrane trebali uključiti široku paletu povrća, uključujući zeleno povrće, mrkvu, mahunarke i krompir kako bi u organizam unijeli optimalnu količinu hranljivih materija. Osigurajte sebi kupovinu različitih grupa povrća.

KOMENTARI