instant fap
NaslovnicaAUTO

Citroën predstavio ë-Jumpy Hydrogen

Citroën predstavio ë-Jumpy Hydrogen

Citroën u svoju gamu električnih lakih privrednih vozila uvodi tehnologiju vodikovih ćelija kako bi zadovoljio potrebe 8 % kompanija koje obavljaju vožnje duže od 300 km ili im nedostaje vremena za punjenje vozila tokom dana.

Vozilo ë-Jumpy Hydrogen, električni kombi s gorivnim ćelijama i punjivim baterijama, prvo je vozilo marke Citroën koje ima pogon na ovakav oblik energije. Bez obzira na tu novu tehnologiju, korisni obujam i nosivost vozila ostali su nepromijenjeni. Ovaj praktični novi model ima domet od preko 400 km*, a njegova tri spremnika za vodik pod tlakom od 700 bara izrađena su od ugljičnih vlakana, smješteni su pored baterije ispod prednjih sjedala i mogu se napuniti za samo tri minute. Zahvaljujući izostanku emisija CO2, sve vrste poslovnih kupaca moći će neograničeno prometovati gradskim područjima na kojima vrijede posebni propisi.

*Domet utvrđen u skladu s ispitnim postupkom WLTP (Uredba (EZ) br. 715/2007, Uredba Komisije (EU) br. 2017/1151)

Vozilo ë-Jumpy Vodik u potpunosti je električno i ima dva izvora energije: gorivne ćelije od 45 kW koje proizvode električnu energiju trošeći vodik pohranjen u trocilindarskom spremniku pod tlakom od 700 bara i bateriju od 10,5 kWh koja služi za rezervnih 50 km dometa i koja se automatski aktivira kada se spremnik za vodik isprazni. Vodikove gorivne ćelije jamče domet vozila, a baterija je potrebna u prijelaznim fazama, poput snažnog ubrzanja i pri vožnjama uzbrdicom kada je potrebna dodatna snaga. Ta dva izvora energije zajedno isporučuju snagu motoru i pokreću pogonski sklop. Baterija, koja prikuplja energiju prilikom usporavanja, automatski se puni električnom energijom koju stvaraju vodikove gorivne ćelije kako bi se osigurala dovoljna razina napunjenosti. Također se može puniti s pomoću kabela na punionicama električnih vozila.

Jumpy, koji je proizveden u tvornici SevelNord, bit će prerađen u centru za istraživanje i razvoj vodikovih gorivnih ćelija grupe Stellantis koji se nalazi u Russelsheimu u Njemačkoj. Bit će dostupan u dvjema veličinama, M (4,95 m) i XL (5,30 m).

Vozilo ë-Jumpy najsvestraniji je model koji se prilagođava svim vrstama ceste. Vozilo ne mora nužno biti stalno u upotrebi, već se obično upotrebljava za nekoliko vožnji u istom danu na prosječne udaljenosti (tri u prosjeku, uključujući jedno zaustavljanje u trajanju od dva sata, između 50 km i 100 km, rijetko više od 200 km).Uslužne tvrtke mogu prevoziti teret male i srednje veličine, kao i iskoristiti prednost najveće nosivosti u segmentu za prijevoz glomaznih predmeta.

Citroën ë-Jumpy nagrađen je titulom “Međunarodnog kombija godine 2021.” zbog svog modernog stila, udobnosti i korisnog obujma od najviše 6,6 m3 i nosivosti do 1275 kg, ali i zbog najveće modularnosti u segmentu (zahvaljujući multifunkcionalnom sustavu Moduwork marke Citroen koji omogućuje korisnu duljinu od 4 m) i voznih svojstava kombiniranih s vrhunskom električnom tehnologijom. Poslovni kupci mogu birati željeni domet za svoj ë-Jumpy ovisno o svojim potrebama i budžetu, pa tako mogu odabrati 230 km* s baterijom od 50 kWh ili do 330 km* s baterijom od 75 kWh. S tom dvostrukom ponudom ë-Jumpy pokriva više od 91 % potreba kupaca u svom segmentu.

KOMENTARI