instant fap

Kako lakše zaspati tokom ljetnjih vrelih noći

Ljetnje vrućine utiču na san, a sunce preko dana još više iscrpljuje. Budući da je ljeti teže zaspati, neke stvari pre odlaska u krevet treba izbegavati.

Vežbanje je važno za zdravlje i može da san učini kvalitetnijim. Ipak, nemojte da vježbate bar tri sata pre planiranog odlaska u krevet. U suprotnom, temperatura tijela raste, rad srca se ubrzava, pa će tijelo biti puno energije. Za vježbanje izaberite neki drugi dio dana.

Istraživanja su pokazala da boravak pred monitorom ili televizorom otežava san. Elektronski uređaji ljeti dodatno zagrijavaju prostor i onemogućavaju proizvodnju hormona koji podstiče san.

Kao i vježbanje i topli tuš ili kupka mogu da vam pomognu da zaspite. Ali ako se tuširate ili kupate neposredno prije odlaska na spavanje, to uradite barem sat vremena ranije i dopustite da se tijelo samo ohladi pre odlaska u krevet.

Ljeti je važno da unosimo dovoljno tečnosti, ali to ne treba raditi sat ili dva pre nego što krenete na spavanje kako tokom noći ne biste svaki čas išli u toalet. Takođe, izbegavajte i da u krevet idete žedni, da se usred noći ne biste budili zbog žeđi.

Što god da radite, ne ostavljajte to za noćne sate, jer tako naprežete mozak i terate ga da radi. To izaziva nepotreban stres, pa nećete moći brzo da zaspite.

Uzbudljiv psihološki roman ne bi trebalo da čitate neposredno prije spavanja. Razbudiće vas, a čak i ako prestanete s čitanjem, tijelo neće moći brzo da se opusti. Stoga čitajte nešto dosadno pa ćete vrlo brzo zaspati.

KOMENTARI