instant fap

Lice bez bora: Njegujte se, ali i vježbajte

Zategnuto lice bez mnogo bora, podočnjaka i opuštenih kapaka možete imati iako niste u “cvijetu mladosti”. Da biste bile što uspješnije u ovoj misiji riješite se uzroka nastanka bora, koristite kvalitetne preparate i obavezno vježbajte mišice lica.


Dubinski piling i maske su sastavni deo njege kože lica svake žene. To je neophodno da održite strukturu kože. A da biste izbegli bore potrebno je da budete vrijedne i radite gimnastiku. Dovoljno je nekoliko minuta dnevno, a rezultati neće izostati. Kao i svim drugim mišićima potrebno je vrijeme da se vide efekti, a posle tri mjeseca bićete sigurno zadovoljne jer će potkožno tkivo biti zategnutije – kaže dermatolog Tanja Krička.
Evo kako još jednostavno možete da smanjite boranje lica.

KORIŠTENJE ŠMINKE
Kozmetika je glavni uzrok bora na koži. Ona sadrži štetne hemikalije koje na duže staze uzrokuju pojavu bora. Najbolje je da izbegavate dekorativnu šminku kad god to možete. Koristite prirodne proizvode.

IZLOŽENOST SUNCU
Sunčevi zraci oštećuju kožu, stvaraju fine linije i uzrokuju duboke bore. Priliko svakog izlaska na sunce koristite mleko ili kremu za sunčanje.

HIDRATACIJA
Ako ne pijete dovoljno tečnosti, imaćete bore. Koža zbog nedostatka vode nije u stanju da proizvede nove ćelije, na koži se pojavljuju fine linije i bore. Zbog ovoga je važno da pijete dnevno osam čaša vode.

PUŠENJE
Žene koje puše imaju više bora oko očiju i usta. Najbolje bi bilo da prestanete s pušenjem. Tijelo će vam biti itekako zahvalno.

LOŠA ISHRANA
Neadekvatna ishrana dokazano uzrokuje kolaps organizma, ali i estetske promjene. Ishranu mora da bude bogata mineralima i vitaminima, dobro izbalansirana ishrana pomaže u očuvanju mladalačke kože. Jedite dvije porcije povrća i tri porcije voća dnevno.

MRŠTENJE, DURENJE…

Preterane facijalne ekspresije, smejanje, žmirkanje, mrštenje dovodi do pojave bora oko očiju i usta. Da biste ublažili štetne efekte radite facijalnu jogu.

Pravo vrijeme za gimnastiku lica je poslije 25. godine. U početku je najbolje da radite vježbe pred ogledalom, a kasnije možete u fotelji ili na jastuku na podu, uspravnih leđa u položaju za meditaciju. Prije nego što počnete, važno je da se zagrijete. Zagrijavnje pomaže da se mišići oslobode napetosti i ubrzava cirkulaciju. Blago štipkajte kožu jagodicama prstiju odozdo prema gore dok ne osetite toplotu. Nakon vježbanja se opustite, savijte se kao da želite da dodirnete prste na nogama, a ruke neka vam vise. Dišite duboko.

Najbolja vježba za vrat
Vežba deluje na četiri mišića koji se protežu od vrata. Učvršćuje grlo i podiže tkivo kod grudi, istovremeno ubrzavajući cirkulaciju cijelog lica.
1. Savijte glavu unazad. Gurajući bradu unapred osetićete kako se mišići vrata šire.
2. Okrećite pogled naizmenično desno i lijevo, držeći vrat između palca i prstiju.
3. Pustite da vam glava padne napred i polako je klatite napred i nazad, a onda lijevo i desno nekoliko puta.

Izvor:zazdravzivot.com

KOMENTARI