instant fap

Mladi žive, rade i zarađuju na društvenim mrežama

Društvene mreže mogu napraviti puno više od privatne komunikacije među pojedincima. Sve više kompanija otkriva Facebook i druge mreže za direktnu komunikaciju sa svojim klijentima.

Nove mogućnosti

Društvene mreže nude sasvim nove komunikacijske i marketinške mogućnosti, ali nose i nove rizike. Naime, veliko je iskušenje koristiti društvene medije za reklame jer se tako ne troši, a potrebna razina znanja i iskustva za korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe je niska. Nakon jednostavne registracije kompanija se može predstavljati na mrežama, blogovima i drugim platformama, distribuirati sadržaj i komunicirati s ljudima iz cijelog svijeta, prenosi business.hr.

Sve širi i mobilniji izbor usluga upućuje na to da bi društvene mreže mogle trajno promijeniti komunikaciju u određenim grupama vršnjaka.

Ideja komunikacije, umrežavanja i dijeljenja sadržaja putem internetskih platforma nije nova. Novinske grupe i mailing liste prethodile su društvenim mrežama, ali drastično širenje računarskih kapaciteta i brzo rasprostiranje širokopojasnih veza učinili su svijet društvenih mreža dostupnijim i zanimljivijim stalno rastućem broju korisnika.

Postoji više od 500 miliona korisnika Facebooka širom svijeta, koji na njemu potroše više od 700 milijardi minuta mjesečno. Servis za mikroblogiranje Twitter koristi se manje nego Facebook i YouTube. Na njemu svaki “tweet” ne smije imati više od 140 znakova, a osobne teme razgovora nisu toliko uobičajene koliko poveznice na zanimljive članke ili rasprave o kretanjima u društvu.

Direktan kontakt s klijentima

Društvene mreže kompanijama nude novi način stupanja u direktan kontakt s klijentima i partnerima. Stručnjaci upozoravaju da u kompanijama trebaju unaprijed detaljno proučiti temu kako bi otkrili koje bi pogodnosti kompaniji donijele prisutnost i lična komunikacija na tim kanalima. Kažu da je nužno naučiti navike i jezik društvene mreže na kojoj se djeluje.

Prvi je korak promatranje, praćenje aktivnosti drugih kompanija, a zatim se na tome planira prisutnost kompanije na društvenoj mreži. Tako se mogu izbjeći neke opasnosti društvene interakcije na internetu.

Iskrena, otvorena i izvorna komunikacija na društvenim mrežama rezultirat će povjerenjem ostalih sudionika. Poruke koje se brzo šire milionima korisnika mogu se koristiti za upozorenja i informiranje pod uvjetom da je kompanija uspjela uspostaviti vjerodostojnost. Mogu se koristiti i kao pobijanje netačnih ili štetnih informacija iz drugih medija.

Za praćenje aktivnosti koja kompaniju zanima postoje deseci alata za sve društvene mreže. Hewlett-Packard i Intel već su odavno počeli slijediti trend društvenih medija i tvrde da su poboljšali vanjsku komunikaciju i internu komunikaciju u kompaniji.

Dell je jedan od najboljih primjera mjerljivog uspjeha u umreženom poslovanju. Taj proizvođač računala prodaje rabljena prijenosna računala putem Twittera, koristi platformu IdeaStorm kako bi mogao iskoristiti obilje ideja u internetskoj zajednici o razvoju računala te je samo putem tih djelatnosti uspio prodati računala u vrijednosti od pola miliona američkih dolara.

Biti strpljiv

Tvrtkama koje ne prodaju proizvode široke potrošnje teže je izgraditi zajednicu.

Kako ističu stručnjaci, u djelovanju kompanija na društvenim mrežama najvažnije je strpljenje u razvoju uspješne komunikacije. Kratkoročne kampanje nemaju nekakav učinak. Predstavljanje kompanije na društvenim mrežama donosi najviše prednosti za mlade i ambiciozne koji život organiziraju sukladno trendovima, prenosi business.hr.

Kako smatraju stručnjaci, kompanijama je za početak dobro upotrebljavati društvene mreže za uobičajeno oglašavanje i pratiti zbivanja na njima, za što se isplati angažirati i specijalizirane agencije.