instant fap
NaslovnicaLokalne temeSanski Most

ODRŽANO TAKMIČENJE U OKVIRU PROJEKTA „SERVISNO UČENJE“

ODRŽANO TAKMIČENJE U OKVIRU PROJEKTA „SERVISNO UČENJE“

U staroj gradskoj vijećnici održano je zanimljivo takmičenje za učenike osnovnih škola u šest disciplina, a pomenuti program dio je projekta „Servisno učenje“, kojeg na nivou općine provodi Osnovna škola „Peti oktobar“. Veliki broj učenika iz skoro svih osnovnih škola uzelo je učešće u ovom događaju, koji je imao takmičarski karakter, i gdje su učesnici imali priliku da predstave svoja znanja i vještine u nekoliko različitih oblasti, te da pokažu svoj talenat. Takmičenje je održano u šest disciplina a to su: crtanje, kviz “Ko želi biti milijunaš?”, vožnja rola i skejta, retorika i ples. Kako je ovom prilikom od strane organizatora istaknuto, primarni cilj ovog programa jeste druženje, zabava, učenje kroz igru, razvoj kulturnih vještina, kao i razvoj zdrave ličnosti.

Svi takmičari su pokazali sposobnosti i znanje tako da su male nijanse odlučile ko će odnijeti pobjedu. 1.mjesto u kategoriji crtanja osvojila je učenica OŠ “Hasan Kikić”. Najbolje znanje  u kvizu pokazala je učenica OŠ “Vrhpolje”. U vožnji rola najbolje se istakla učenica OŠ “Prva sanska škola”, dok je u vožnji skejta najbolji bio učenik OŠ “Vrhpolje”. 1.mjesto u kategoriji retorika osvojila je učenica OŠ “Hasan Kikić”, dok su u plesu prvo mjesto osvojili učenici  OŠ”5.oktobar”. Inače, cijeli projekat se realizira pod pokroviteljstvom MIOS –  Interaktivne otvorene škole Tuzla, koja je obezbijedila nagrade za najbolje. Podsjećamo, u saradnji sa Kantonalnim pedagoškim zavodom, u svim općinama kantona u po jednoj školi, provodi se projekat Servisno učenje, kao jedan novi vid interaktivnog učenja, koji zahtjeva veću angažovanost učenika u nastavnim i vannastavnim aktivnostima. Na području općine Sanski Most ovaj projekt sprovodi se u Osnovnoj školi Peti oktobar. S tim u vezi u prošloj školskoj godini realizirano je nekoliko značajnih aktivnosti, te je odlučeno da se sa ovim projektom nastavi i ove godine.

KOMENTARI