instant fap
NaslovnicaMagazin

Pivske činjenice o kojima se šuti

Pivske činjenice o kojima se šuti

Ljudi piju sve manje ovog pića

Iako je u SAD-u broj pivara drastično porastao tokom posljednje tri decenije, činjenica je da se pivo pije sve manje. Dok tržište vina i žestokih pića raste iz godine u godinu, ukupna prodaja piva opala je za 1.9 posto u prošloj godini.

Pivopije sve više liče na ljubitelje vina

Domaća piva su trenutno najpopularnija, a cijena ovog alkoholnog pića inače počinje rasti i ne zaostaje za cijenom vina. U odnosu na redovna i uobičajena piva, ona koja dolaze iz malih pivara su skuplja za čak 73 posto.

Novi proizvodi brže djeluju

Količina piva popijenog za samo jednu noć nekada se mogla mjeriti čak i gajbama. Sada je situacija drukčija zbog promijenjene koncentracije alkohola u pivima. Jača piva mijenjaju i navike, tako da i to djeluje na smanjenje konzumacije ovog alkoholnog pića, javlja portalMarketWatch.

Velike kompanije gube

Najveći proizvođači piva na svijetu konstantno bilježe pad u prodaji, tako i omiljeni američki brend Budweiser ima pad od čak 28 posto u petogodišnjem periodu od 2008. do 2013. godine.

Tržište “malih” prijeti da bude razvodnjeno

Sve je veća kupovina malih pivara samo zbog brenda, a uskoro možemo očekivati i pogoršanje kvaliteta.

Veliki igrači su grubi

Police u radnjama imaju rezervirana mjesta za poznate brendove, a veliki proizvođači taj status “podmazuju” i novcem. Američki mediji su pisali i o nezakonitim saradnjama sa klubovima širom SAD-a.

Mali pivari i nisu tako mali

Veliki broj malih pivara privlače velike investitore. Iako postoji težnja da se održe kao topli porodični brend, ipak iza većine stoje bogati investitori.

Pivo više nije tako “čisto”

Jedno istraživanje je pokazalo da se milimetarski komadići plastike nalaze u flašama ili konzervama čak 24 njemačka brenda na tržištu SAD-a, a u nekim bocama pronađeni su i organski ostaci.

Zbog svega ispaštaju farmeri

Za pivo je potreban hmelj, što bi trebalo da pogoduje poljoprivrednicima. Međutim, mali poduzetnici za svoje količine koriste tri puta više sirovina od velikih, tako da je na tržištu zaista teško opstati.

Pivarski bum obuhvata i dva miliona radnih radnih mjesta

Iako je edukacija sve bitnija, roditelji u SAD-u još uvijek ne žele odvojiti novac za “časove” iz pivarskih nauka.

KOMENTARI