instant fap
NaslovnicaAUTO

Renault otkrio detalje novog Meganea

Renault otkrio detalje novog Meganea

na online platformi održan Renault Talk#1 – digitalni događaj u prepoznatljivom stilu ove francuske marke. Luca de Meo i Renaultov tim podijelili su svoju viziju marke u okviru strateškog plana Renaulution, a otkriveni su i prvi detalji novog Meganea.

Kao marka koja u središte stavlja svoje kupce, Renault započinje novo poglavlje posvećeno modernizaciji evropske automobilske industrije.

Renault se kroz pojam “nouvelle vague” pozicionira kao marka fokusirana na tehnologiju, usluge i čistu energiju, kao marka koja stvara pametnija vozila za svakodnevnu upotrebu kao i održivija rješenja mobilnosti. Ovakvi ciljevi su u skladu sa duhom marke koja od 20. stoljeća ide ukorak sa vremenom i razvija inovativna i savremena vozila. Renault u 2021. godini više nego ikada nastoji da odgovori na zahtjeve tržišta i stvori rješenja ugljenično neutralna, sigurna i fleksibilna riješenja mobilnosti koja ispunjavaju potrebe savremenih kupaca.

U okviru prvog dogadjaja Renault Talk#1, Luca de Meo je predstavio novi smjer ove marke na kojem počiva strateški plan Renaulution.

Kao predvodnik energetske tranzicije u automobilskoj industriji, Renault namjerava da postane “najzelenija” marka u Evropi do 2030. godine, pri čemu će 9 od 10 prodatih automobila biti elektrifikovani modeli.

Marka Renault je predvodnik i u području tehnologije i usluga, što prvenstveno dokazuje projektom “Software Republique” kojim oblikuje budućnost gradske mobilnosti. Više od 2.000 inženjera iz pet vodećih kompanija u industriji će udružiti svoja znanja u području kibernetičke sigurnosti, vještačke inteligencije, obrade podataka, softvera i mikroelektronike kako bi stvorili rješenja mobilnosti po mjeri gradova i lokalnih zajednica.

Renault Re-Factory – prva evropska fabrika posvećena cirkularnoj ekonomiji – označava zaokret marke prema održivijem i odgovornijem poslovnom modelu sa ukupno 120.000 recikliranih ili prenamenjenih vozila (uključujući i električna vozila) godišnje. Gotovo 80 % strateški recikliranog materijala će biti ponovo upotrebljeno u novim baterijama. Kada je riječ o postotku upotrebe recikliranih materijala u novim vozilima, Renault i tu namjerava da zauzme prvo mjesto do 2030. godine.

Renault svojim “automobilima za život” osvaja više segmente. Sedam elektrifikovanih modela C i D segmenta biće predstavljeno do 2025. godine. Mégane Conquest označava početak prodajne ofanzive. Nova generacija Méganea E-TECH Electric, automobila koji najavljuje budućnost povezanih i potpuno električnih vozila, također će biti predstavljena u bliskoj budućnosti. I na kraju, hibridna tehnologija E-TECH će doživjeti dodatna poboljšanja u budućim modelima iz segmenata C i D, prvenstveno u pogledu efikasnosti i zabavnih voznih osobina.

Renault je u prošlosti mnogo puta mijenjao svoj vizuelni identitet. Ali jedna stvar se nije promijenila od 1925., a to je prepoznatljivi i legendarni logotip u obliku dijamanta.

Prethodna verzija logotipa predstavljena je 1992. godine i redizajnirana 2015. godine, zbog toga ju je trebalo osvježiti. Budući da je marka snažno prisutna na savremenom međunarodnom tržištu i najrazličitijim marketinškim kanalima, nedavno predstavljeni logotip je savremeniji i živahniji i na taj način efikasno ispunjava svoju glavnu svrhu, a to je predstavljanje Renaulta kao marke koja razumije savremene kupce i koja je u potpunosti podređena njihovim potrebama. Pojednostavljen dizajn logotipa otvorenih linija, bez tipografskih elemenata i potpisa marke odražava Renaultovu otvorenost i transparentnost.

Novi logotip je nastao u saradnji sa dizajnerskom kompanijom Landor&Fitch, a od sljedeće godine će biti predstavljen na svim Renaultovim vozilima i u čitavoj mreži marke. Do 2024. godine sva Renaultova vozila će krasiti novi logotip.

Gilles Vidal, direktor Renaultog Odeljenja za dizajn, je predstavio sliku logotipa koji će se naći na zadnjem kraju novog Méganea E-TECH Electric, dostupnog od 2022. godine.

Gilles Vidal je također predstavio i dvije slike njegove obnovljene i poboljšane unutrašnjosti: – najnaprednija tehnologija i vrhunski ekrani – više prostora zahvaljujući većem broju pretinaca za dodatnu udobnost i praktičnost – osvježene linije, prostor i materijali u skladu sa novom erom automobilske industrije.

Hibridna ofanziva E-TECH

Sa više od 10 godina stručnosti i gotovo 400.000 prodatih vozila, Renault drži vodeću poziciju na evropskom tržištu električnih vozila. Oslanjajući se na stručnost u području električnih vozila, Renault je proširio ponudu svojih najprodavanijih modela hibridnim i punjivim hibridnim verzijama.

Zahvaljujući iskustvu u Formuli 1 marka je razvila više od 150 patenata koji hibridnu tehnologiju E-TECH čine podjednako jedinstvenom i prilagodljivom. Bilo da je riječ o hibridu ili punjivom hibridu, ova tehnologija garantuje najveću energetsku efikasnost, najzabavnije vozne osobine, najniže emisije CO2 i najmanju potrošnju goriva.

Kako bi električnu mobilnost približili svima, ovaj revolucionarni komad tehnologije Renault je prošle godine predstavio u svoja tri najvažnija modela: – Clio E-TECH Hibrid – Captur E-TECH Plug-in Hibrid – Megane Grandtour E-TECH Plug-in Hibrid

Uz nedavno predstavljeni Mégane Conquest, Captur E-TECH Hibrid i Mégane E-TECH Plug-in hibrid, Renault sada ukupno ima šest hibridnih i punjivih hibridnih vozila E-TECH.

Gilles Le Borgne, izvršni potpredsjednik Odjeljenja za inženjering Grupe Renault, potvrdio je da se marka priprema za budućnost tako što širi ponudu hibridne E-TECH tehnologije i na buduće generacije vozila.

U višim segmentima, a posebno segmentu C-SUV, biće predstavljen novi 1,2-litarski trocilindarski motor kombinovan sa električnim motorom, snage 200 KS za hibridnu verziju (2022.) i 280 KS za punjivu hibridnu verziju sa pogonom na sve točkove (2024.)

Potpuno novi Renault Megane Conquest: sportski, hibridan, prostran

Jedinstven i u punom smislu hibridan dizajn Mégana Conquest ruši konvencije tržišta, omogućujući ovom modelu proboj na međunarodno tržište vozila C-segmenta. Riječ je o prvom SUV-coupéu nekog proizvođača serijskih vozila koji spaja užitak u vožnji, udobnost i prostranost.

Snažni karakter i upečatljiv izgled kao i potpuno hibridni motor ga čine zaista jedinstvenim u segmentu . Sa jedne strane motori TCe 140 i TCe 160 sa 12 V mikrohibridima koji su sinonim štedljivosti, fleksibilnosti i užitka u vožnji, sa druge strane hibridni motor E-TECH snage 145 KS koji omogućava do 80 % gradske vožnje na sasvim električni pogon i na taj način smanjuje potrošnju za 40 % u odnosu na termičke motore u istom ciklusu vožnje.

Nakon oduševljenja koje je izazvao i 6.000 narudžbi evropskih kupaca u maju, potpuno novi Renault Mégane Conquest E-TECH Hibrid stiže na naše tržište već u junu.

Vrijednost na prvom mjestu

Fabrice Cambolive, viši potpredsjednik Renaultovog Odjeljenja za prodaju i operacije, je objavio nove komercijalne prioritete marke:

– Zelena ofanziva koja bi trebala da podstakne strijelovit rast prodaje električnih modela i hibrida E-TECH: 25 % prodaje vozila u Evropi odlazi na elektrifikovana vozila, a 30 % prodatih primjeraka Clija u Francuskoj već čine hibridi.

– Proizvodi: ubrzati obnovu ponude u Evropi i inostranstvu i vratiti tržišne udjele u C segmentu

– Vrijednost iznad broja prodatih vozila: kroz usmjeravanje na kvalitet prodaje i cijenovnu strategiju; na primjer, prihod ostvaren prodajom jednog Méganea Conquest iznosi više od 30.000 Eura, u poređenju sa prosječnim prihodom po prodanom modelu od 15.000 Eura.

Iako ponosna na svoje francuske korjene, Renault je međunarodna marka. Svakim novim modelom i osvojenim tržištem Renault jača svoj poslovni model. Konačni cilj: povećati profitabilnost svojih modela i prilagoditi generaciju novih proizvoda za osvajanje novih tržišta.

Renault je snažno prisutan na svojim najvažnijim i najunosnijim međunarodnim tržištima (Brazilu, Rusiji, Turskoj i Indiji) u koja nastavlja da ulaže uz neprestanu kontrolu nivoa rizika.

U Evropi Renault nastavlja da se oslanja na svoja ključna tržišta – Francusku, Španiju, Italiju, Njemačku i Veliku Britaniju sa još jasnijim ciljem: iskoristiti modele E-TECH kako bi učvrstio vodeći položaj u području električne mobilnosti i povećao tržišne udjele u C-segmentu i segmentu komercijlanih vozila.

KOMENTARI