instant fap
NaslovnicaTech & Gadgets

Twitter izgubio više od pola milijarde dolara u tri mjeseca

Twitter izgubio više od pola milijarde dolara u tri mjeseca

Kompanija Twitter izgubila je više od pola milijarde dolara u tri mjeseca do septembra nakon što je platila 809,5 miliona dolara (588 miliona funti) za rješavanje dugotrajne tužbe.

Gigant društvenih medija optužen je da je doveo investitore u zabludu zbog angažmana korisnika 2015. godine, piše BBC.

Međutim, uprkos ovoj jednokratnoj naknadi, njen kvartalni prihod je porastao za 37 posto jer je uspio da se oslobodi uticaja Appleovih promjena privatnosti koje su pogodile rivale kao što su Snap i Facebook. Ovo je dovelo do povećanja dionica Twittera za 3 posto. U septembru je Twitter pristao da riješi grupnu tužbu sa svojim dioničarima iz 2016. godine.

Tužba je tvrdila da je Twitter doveo investitore u zabludu o tome koliko je korisnika aktivno na platformi svakog mjeseca, kao i koliko često su pregledavali vremensku liniju Twittera.

Kompanija je negirala bilo kakvu nepravdu, ali je pristala da koristi gotovinu na raspolaganju za namirenje potraživanja, navodeći da će to naštetiti njenom rezultatu ovog kvartala. Tako je i bilo, jer je gigant društvenih medija prijavio neto gubitak od 537 miliona dolara (390 miliona funti) u trećem kvartalu.

Ipak, bilo je nekih sjajnih trenutaka za kompaniju sa sjedištem u San Franciscu.

Za razliku od svog rivala Snapa, čije su akcije prošle sedmice pale za 25 posto, Twitter je bio relativno izolovan od Appleovih promjena privatnosti.

Ostvario je 1,14 milijardi dolara (830 miliona funti) prihoda od oglašavanja tokom kvartala, označivši uticaj “skromnim” jer se većina njegovih oglašivača ne oslanja na visoko ciljane oglase.

Glavni finansijski direktor Ned Segal rekao je, u konferencijskom pozivu s analitičarima, da platforma proširuje svoje ciljano oglašavanje, kao što je uvođenje tema koje korisnici mogu pratiti na Twitteru.

Appleova ažuriranja privatnosti široko su uvedena u junu i onemogućavaju digitalnim oglašivačima da prate korisnike iPhonea bez njihovog pristanka.

Facebook je signalizirao da oni uzrokuju “spremnost” kompaniji kada je objavila svoju zaradu ranije ove sedmice.

KOMENTARI