instant fap
NaslovnicaSanski Mostslajder

U Švedskoj premijerno prikazan film ”Prijedorsko ljeto 92”

U prepunoj velikoj dvorani Malme Arena, u okviru manifestacije osnivanja Bošnjačke nacionalne fondacije na nivou Švedske, prikazan je igrano-dokumentarni film mladog talentiranog bošnjačko režisera Enesa Hotića, pod nazivom”Prijedorsko ljeto 92”. Film je rađen u produkciji Exit Media, te isti tretira strašne zločine počinjene na području općine Prijedor za vrijeme rata.

Film je kod prisutnih izazvao buru emocija što se najviše primjetilo na govornicima koji su se obraćali pred oko hiljadu Bošnjaka koji su došli iz više gradova Švedske, te iz drugih susjednih zemalja.

Prisutnima su se između ostalih obratili; predsjednik Bošnjačke nacionalne fondacije, gospodin Hako Duljević, predsjednik Svjetskog bošnjačkog kongresa, reisu-l-ulema emeritus dr. Mustafa Cerić, glavni muftija Islamske zajednice u Srbiji, Muamer ef. Zukorlić, režiser filma Enes Hotić, glavni imam Islamske zajednice Bošnjaka u Švedskoj Idriz ef. Karaman, generalni sekretar SBK-a dr. Tarik Kurbegović, te novoizabrani predsjednik Odbora BNF-a za Švedsku Nermin Širbić.

Predsjednik SBK-a Dr. Mustafa Cerić je uvodni dio svog govora posvetio premijeri filma „Prijedorsko ljeto 92“ koji je na njega, kao i na ostale prisutne, ostavio dubok trag. Dr. Cerić se zahvalio producentu Enesu Hotiću, te izrazio želju za daljnjim angažmanom multimedijalnog servisa Exit Media kada je u pitanju produciranje ovakvih i sličnih sadržaja.

Još jednom je jasno i glasno naglašeno da je zločin zaboraviti zločin, te da se na ovakvim i sličnim projektima mora permanentno raditi kako se genocid nad Bošnjacima više nikada ne bi ponovio.

U završnom dijelu ove manifestacije pristupilo se prikupljanju novčanih sredstava za izgradnju Naučnog centra, tako da se formirao red onih koji žele da uvakufe dio svog imetka za ove vitalne nacionalne projekte. Bilo je impresivno vidjeti sve te Bošnjake koji su shvatili značaj naših nacionalnih projekata i odazvali se u velikom broju.

Prikupljeno je impresivnih 750.000 SEK, iako prikupljanje sredstava prethodno nije bilo najavljeno.

(Bosnjaci.net/Nasevijesti.com)