instant fap

Fiat 500 L: Obiteljska varijacija na temu legendarnog Cinquecenta

Spomenuti model prvi je nizu varijacija na temu Cinqucenta, a kroz dvije godine na tržištu će se pojaviti i X varijanta, odnosno crossover s pogonom na sve kotače te XL izvedba sa sedam sjedala. O važnosti novih modela dovoljno govori činjenica da su u Fiatu ozbiljno razmišljali o stvaranju vlastitog podbrenda po uzoru na Mini, no na kraju takva ideja nije dobila zeleno svjetlo.

Susret uživo sa 4,14 metara dugačkim novitetom ostavio je čudan dojam, s obziromna to da 500 L osim prepoznatljivog prednjeg osmijeha nema previše dodirnih točaka sa standardnim modelom 500. U odnosu na njega, 500 L djeluje glomazno, što se najviše manifestira u interijeru gdje se bez problema udobno može smjestiti pet putnika.

Bezbroj kombinacija boja na vanjskom i unutarnjem dijelu te bogata ponuda presvlaka i ostalih elemenata u interijeru omogućava potpunu personalizaciju automobila, zbog čega svaki model može biti vidljivo drugačiji. Najvažniji ovogodišnji novitet Fiata proizvodit će se u Kragujevcu, gdje će radnici sklapati sve dijelove, osim motora i mjenjača.

Cijena kao adut

Iako su Talijani prilikom predstavljanja modela 500 L najavili ulazak u ring s Mini Countrymanom, iz naše perspektive realnije zvuči borba na tržištu s Ford B-Maxom, Opel Merivom i Citroen C3 Picassom. Jedan od važnijih aduta Fiata 500 L, kada u jesen ove godine stigne na tržište, trebala bi biti cijena, koja još nije definirana, no prema informacijama iz Torina i Kragujevca, osnovni model stajat će 14.000 eura.

KOMENTARI