instant fap
NaslovnicaMagazin

Koje se poruke skrivaju u logotipima slavnih firmi?

Koje se poruke skrivaju u logotipima slavnih firmi?

Bez obzira jeste li svjesni toga ili ne, činjenica je da logotipi slavnih firmi komuniciraju s vama na mnogo razina. Najbitnije je da nisu prekompleksni i da su povezani s onime što komuniciraju, u protivnom riskiraju da izgube svoju primarnu poruku. Upravo zbog tog razloga moderni logotipi moraju biti što jednostavniji i što upečatljiviji.

No, to nije sve! Kad pogledate malo bolje, u njima možete vidjeti i neke suptilne marketinške trikove. Šta nam, dakle, žele poručiti neki najpoznatiji logotipi slavnih firmi?

 

FedEx

Logo planetarno poznate tvrtke FedEx u svom ‘negativu’ skriva strijelu, pa čak i sam pogled na ovaj logo podsvjesno nadahnjuje misli te nas tjera na učinkovitost.

Foto: FedEx

Vaio

Ovaj kul logotip za Sonyjeva računala predstavlja integraciju analogne i digitalne tehnologije. ”VA” je osmišljen kao analogni val, a ”IO” kao binarni kod.

Foto: Vaio

Tour de France

Iako mnogo apstraktniji primjer, logo Tour de France u sebi sadrži biciklista.

Foto: Tour de France

Toblerone

Vidite li rasplesanog medu na planini? Logo poznate švicarske čokolade odaje počast švicarskom gradu u kojem je osmišljena.

Foto: Toblerone

Amazon

Ovo je izrazito pametno osmišljen logo. Strijela od a do z sugeriše sve što možete pronaći na ovoj stranici, dok s druge strane strijela označava i smiješak, odnosno zadovoljstvo.

Foto: Amazon

Tostitos

Ovaj brend tortilla čipsa i salse u svom logotipu ima prikazan jasno vidljiv osjećaj zajedništva između čipsa i umaka salse.

Foto: Tostitos

NBC

Većina vas je upoznata s paunom u logu, nije ga lako ne primijetiti… Njime se još od davne 1956. godine željeli dati do znanja da je njihov program bogat i raznolik.

Foto: NBC

LG

Mnogi misle da je za ovaj logo potrebno mnogo mašte, no nije tako komplikovano. Bacite pogled na fotku i uočićete ”facu” koja se smiješi i namiguje.

Foto: LG

Coca-Cola

Ovaj poznati brend pića u svom logu skriva zastavu Danske. Vidite li je? (u drugom djelu naziva Cola, kod slova ”o”)

Foto: Coca-cola

KOMENTARI