instant fap
NaslovnicaBiH

Lijanović- Reklamni sk(p)ot

Lijanović- Reklamni sk(p)ot

Reklamna kampanja „Kupujmo domaće“ jedino se isplatila marketinškim agencijama.

Novinari Centra za istraživačko novinarstvo (CIN-a) otkrili su da je marketinška kampanja „Kupujmo domaće“, koju financira federalno Ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva, koštala blizu 672.000 KM.

Sredstva su, prema priznanju ministra Jerke Ivankovića Lijanovića (koji je, navodno, i sam naplatio glumačke usluge u reklamnim spotovima?!), izdvojena iz stavke namijenjene za podršku poljoprivrednicima.

Na koncu se, međutim, ispostavilo da su, umjesto poljoprivrednika, profitirali samo vlasnici marketinških agencija; kompromitirani Neven Kulenović (S.V.-RSA) i Sanela Prašović- Gadžo (Tim System), kojoj je isplaćeno više od 126.000 KM.

U vrijeme mandata Lijanovićevog prethodnika Damira Ljubića za novčane potpore raznoraznim skupovima i manifestacijama (poput Gradačačkog sajma, Dana berbe grožđa u Čitluku i sl.) i specijalizirane emisije o poljoprivredi izdvajano je upola manje novca. Sredstva su, a ukupna je cifra iznosila oko 300.000 KM, u pravilu raspoređivana na pedesetak aplikanata, koji su tako dobili neuporedivo manje novca od, primjerice, samo jedne (Kulenovićeve) marketinške agencije.

No, da galantni Jerko Ivanković Lijanović nije štedio državnih para samo kada je posrijedi medijska promocija, pokazalo je izvješće federalnih revizora koji su ustanovili da je ministar poljoprivrede u prošloj godini troškove reprezentacije uvećao za čak 160 posto!

(Suzana Mijatović)

KOMENTARI