instant fap

Najgore namirnice u vašem frižideru

Najgore namirnice u vašem frižideru

Kada naručujemo hranu u restoranu, svjesni smo da je riba bolji izbor nego hamburger, ali kada je skladištenje u sopstvenom frižideru u pitanju često ne razmišljamo o tome. Nutricionistkinja Elaine Mage sastavila je listu najnezdravijih namirnica koje je najbolje izbaciti iz frižidera, prenosi 24.hr.
Majoneza

Majoneza nije loša ukoliko njen unos ograničite na dvije male kašičice, čime ćete unijeti oko 60 kalorija i 6,7 grama masnoće. Ali, ako ste veliki ljubitelj majoneze i u jednom obroku pojedete i do četvrtine šoljice, onda znajte da ste unijeli 360 kalorija i 40 grama masnoće. Umjesto njega, birajte senf ili sirni namaz.

Voćni i gazirani sokovi

Zaslađena pića, ledeni čajevi i gazirani napici najveći su neprijatelji vitke linije jer otvaraju apetit, a nemaju nutritivnu vrijednost te samo predstavljaju “prazne kalorij”. Obična voda najbolja je za hidrataciju cijelog organizma, a ako baš morate da pijete sok, pravite zeleni ili crni čaj. U to stavite malo meda ili limuna, zatim tečnost ohladite i dobićete zdravo piće prepuno antioksidansa.

Mesne prerađevine

Salame, suhomesnate kobasice i paštete obično se prave od mesa najnižeg kvaliteta, a obiluju konzervansima, aditivima i masnoćama. Osim toga, sadrže i velike količine soli zbog čega povećavaju rizik od oštećenja bubrega i visokog krvnog pritiska, a ne preporučuju se češće od jednom nedjeljno. Štaviše, brojne studije su pokazale da preveliki unos prerađenog mesa doprinosi učestalosti nastanka raka debelog crijeva.

Punomasni mliječni proizvodi

Namirnice poput punomasnog mlijeka i maslaca imaju mnoštvo dobrih sastojaka poput proteina, kalcijuma, B vitamina i riboflavina. Problem je u tome što sadrže i obilje masnoća, pa ako ih svakodnevno unosimo, postoji rizik da nam se poveća nivo holesterola u krvi. Npr, ukoliko pijemo pola litre punomasnog mlijeka svaki dan, na kraju nedjelje ćemo unijeti preko dvije hiljade kalorija, 105 grama masnoće, a od toga oko 60 grama zasićenih i 315 miligrama holesterola. Zato birajte one sa manje masti.

Kremasti dresing za salatu

Prelivi za salate odličan su dodatak koji u trenutku običnu salatu pretvara u ukusno glavno jelo, ali jedno uobičajeno serviranje sadrži oko 120 kalorija, 12 grama masnoća i 380 miligrama soli. Zbog toga ih je najbolje izbjegavati i uživati u njima isključivo ako ih jedete napolju. Kod kuće salate pravite sa tradicionalnim začinima poput suncokretovog, maslinovogo ili bundevinog ulja, te vinskog ili jabukovog sirćeta ili limunovog soka.

Margarin i njegovi derivati

Margarin sadrži veliku količinu masnih kiselina jer nastaje kao emulzija biljnih ulja i vode, te je dokazano da njegovo redovno korištenje u ishrani povećava rizik od oboljenja srca i krvnih sudova. Margarin povećava nivo ukupnog holesterola i smanjuje nivoe onog dobrog, a takođe djeluje loše na imunitet. Samo u jednoj kašičici se nalazi oko 100 kalorija i 11 grama masnoće. Uvijek radije birajte maslac nego margarin.

Zamrznuti pomfrit

Ova verzija krompira svima je vrlo draga, jer se mnogo lakše i praktičnije pravi. Ipak, on nikako nije dobar za zdravlje jer sadrži velike količine soli i konzervansa. Mala porcija od 85 grama kompira sadrži oko 11 grama masti, oko 3 grama zasićenih masnih kiselina, 390 do 540 miligrama natrijuma i oko 190 kalorija. Preporučuje se da jedete pečeni krompir ili najbolje onaj pečen u ljusci, savjetuju nutricionisti.

KOMENTARI